Top 10 van modellen (vervolg)

We vervolgen nu met de nummers 7 tot en met 5. Zo duidelijk als het bij de een is, zo vaag is het bij de ander, dat blijkt wel uit deze groep:
 

RainDeGrey

Een van de namen waaronder we ze kennen, vaak ook geschreven als rain degre of zelfs rayne. Een switch en zelf uit San Fransisco afkomstig; een local dus voor Kink en die hebben sowieso iets bijzonders. Op en top natuurlijk met prachtige borsten en prachtige grote (puffy) tepels. Ze heeft een enorme tattoo van een plant op haar been, die echter heel smaakvol is gedaan.

De foto hiernaast is uit een shoot op wired pussy, die erg bijzonder was. Omdat ze voortdurend niet luisterde (haar lichaam niet stil hield bij stroomstoten zei Donna haar te vertrekken. "Kleren aan en wegwezen; ik heb geen zin om te spelen met meisjes die niet naar me luisteren; hup weg jij." Het huilen stond haar nader als het lachen en op het moment dat ze vertrekt grijpt Donna weer in.

"Waar denk je dat je naar toe gaat slet? Ben met jou nog niet klaar." Ze trekt haar terug aan d'r haar, gooit haar op de grond en vuist haar voor het eerst in haar leven. Een geweldig staaltje mindplay en emoties. Sindsdien ben ik aan dit meisje verknocht en kan ik er geen genoeg van krijgen. (Voor meer info over Rain, zie ook: http://www.modelmayhem.com/raindegrey of kijk bij models in http://www.kink.com )

Dia Zerva

Het verhaal van Dia Zerva moet je gezien hebben om het te geloven. Enkele jaren geleden komt ze via Madison Young in aanraking met het fetish worstelen en ze meldt zich aan. Ze wordt al direct de lieveling van de leden op Ultimate Surrender en ze is ook goed. Ze is fysiek sterk en heeft een goed uithoudingsvermogen. Toch ziet het er jaren naar uit dat het daar bij blijft: US met af en toe een uitstapje naar Fucking Machines.

Totdat ze op een dag besluit onder Claire Adams (zie ook nummer 2) haar intrede te doen bij Wired Pussy. Toch al niet de makkelijkste site van Kink voor een beginneling. Nooit eerder deed ze (ook privé) aan bondage of SM; toch ziet het er uit dat ze het al jaren doet. Een paar maanden later is ze terug met Claire Adams en het is ongelooflijk hoe hard ze is gegroeid. In die shoot heeft ze een orgasme, zonder dat haar clit of kutje wordt gestimuleerd; alleen van de strokenzweep op haar rug.

Een volkomen natuurtalent die er vooral bij is in mijn top 10 omdat ze in zo'n korte tijd zo'n geweldige ontwikkeling heeft doorgemaakt. Echt geweldig veel respect heb ik daarvoor. (Kijk voor meer info op: http://www.diazerva.com of op http://clips4sale.com/23755 )

Kimberly Kane

Zeker ze is mooi, fantastische lange benen, geweldig mooie borsten en een natural of ze nu subt of Topt. Maar daarnaast is er nog iets waar ik geen vinger achter kan krijgen. Bij haar kijk ik alle interviews omdat ik dan nog een paar minuten naar dat lichaam kan kijken.

Ze straalt iets uit van passie en lust en dat maakt me helemaal gek. Er is geen shoot op Kink waar ik zo vaak mijn zaad op verspoten heb als op deze.

De lieve Kimberly Kane kan ook geweldig mooi in stilte lijden, maar straalt ook die passie uit als ze Domt. Helaas heeft ze nu haar eigen site Kane's Army en zal haar vliegangst niet meer overwinnen om voor Kink te filmen. Alhoewel ze heeft 't me beloofd: alstublieft kimberly, nog één keer. 

De nummers 4 tot en met 2. Ook hier geldt dat de volgorde nog wel eens wil wisselen en het hangt van hele kleine dingen af, wie er dan weer eens 3 en dan weer eens 4 staat. Rood haar is absoluut een pré dat blijkt wel, alhoewel ik nog steeds denk dat het niet door die haarkleur zelf komt, maar iets wat er mee samenhangt. Het kan gewoon geen toeval zijn. (Voor meer info zie ook: http://www.kanearmy.com haar eigen website)

Sabrina Fox

Tegenwoordig beschouwd als een switch, maar begonnen als een sub, alhoewel dat voor de meeste geldt. Op de foto hiernaast is duidelijk te zien dat ze heel wat kan hebben en bereid is heel diep te gaan. Ze is flexibel, heeft een prachtig lijf, lang en geweldig mooi rood lang krullend haar. Wat dat betreft zou ze de zus van Audrey Hollander kunnen zijn.

Een natural ook pur sang en ook emotioneel gezien ging ze erg ver, met name in haar shoots voor The Training of O. Ze houdt van haren trekken, slaan met handen en onderdanigheid. Er blijft altijd een speels lachje om haar lippen hangen en ze kan een masochiste zijn als ze dat wil. De foto hierboven is overigens uit Hogtied en recent heeft ze laten zien dat ze zelf ook een begenadigd 'rigger' is. Maar ja als je zoveel tijd omgaat met Lew Rubens (een van de grootste bondage artiesten) dan moet je daar wel wat van opsteken. (Voor meer info zie ook: http://www.kink.com en kijk bij Our Kinky Girls)

 

Jade Marxxx

Kijkend naar haar beschrijvingen op Kink als voorbereiding voor deze pagina zag ik de eerste commentaren over haar. Kan geen bondage doen, geen contact, geen pijn, haar limieten zijn veel te strict.

Als je dan haar geweldige shoots ziet voor de Training of O waarvan hiernaast een foto met Claire Adams en James Mogul, kun je dat niet begrijpen. Oh zeker het is nog steeds geen painslut, maar kan ver gaan en wordt er ontzettend opgewonden van en dan ontsnapt het zoveelste orgasme aan haar lijf. En dat maakt haar zo geweldig, alles aan haar is volkomen echt en eerlijk.

Vele modellen hadden goede dagen bij de Training of O, maar slechts één model (in mijn ogen) had 4 top dagen en dat was Jade Marxxx. Lange tijd een persoonlijk favoriet van Princess Donna (speelt de voornaam Jade een rol?) en onderdeel van haar 'privé collectie'.

Natuurlijk speelt het een rol dat zij het eerste model was waarmee ik privé e-mailde. Natuurlijk speelt het een rol dat zij het was die me liet zien dat het mogelijk was om aan BDSM te doen en tegelijk een vanilla relatie te hebben. Natuurlijk speelt het een rol dat zij het was die me liet zien hoe belangrijk ook daar eerlijkheid in een relatie was. Het speelt allemaal een rol, maar het belangrijkste is dat zij is wie ze is. Ze is niet de knapste van alle modellen, ze heeft niet het mooiste lijf, maar ze is helemaal echt en heeft een geweldige lach. Als je wil weten hoe 'mooi' BDSM kan zijn van binnen, kijk naar Jade Marxxx.

Claire Adams alias The Iron Lady

Die bijnaam heb ik haar gegeven. Het was niet eens makkelijk om een passende foto van haar te vinden ter-wijl ze 110 shoots maakte voor Kink, maar bijna altijd als Domme. En ze is een geweldige Domme, sadistisch vol goede ideeën en een uitstekend rigger.

De kleuren in deze foto kloppen wel hoor. Ze is een echte roodharige met een roomwitte huid. Dat betekent ook dat elke zweepslag prachtig zijn sporen nalaat. Die bijnaam heeft ze trouwens niet alleen omdat ze zo'n strenge sterke Domme is. Die bijnaam heeft ze ook omdat ze van staal lijkt als ze subt. Niemand kan zo mooi lijden in stilte als Claire.

Ze heeft een mooi flexibel lichaam en prachtige kleine tietjes. Zelf is ze niet zo tevreden over haar lichaam, maar ze is HOT, of ze nu Dommed of subbed.

Eigenlijk heeft ze maar één nadeel, ze heeft geen sex met mannen voor de camera en daarmee kan ze niet deelnemen aan de Training of O. De ultieme test om haar diepste limieten te zoeken; zels met haar eigen Dom en partner heeft ze geen sex voor de camera. Ik weet het, het is haar keuze en ook zij heeft recht op een eigen privé; maar de hele BDSM minnende wereld zal daardoor nooit het meest ultieme BDSM document krijgen. Daar zullen mijn smeekbedes niets aan veranderen. Toch zal ze altijd een speciale plek in mijn hart hebben; het model dat mijn bijnaam draagt. Voor meer info over The Iron Lady kijk op www.ClaireAdams.com of www.ClairBondage.com

Tja en dan <tromgeroffel en trompetgeschal> de nummer 1, de enige echte, onvolprezen, supersub. Niemand anders dan de fantastische Madison Young.

 

Madison Young

Als er ooit een voorbeeld was van een masochiste dan is zij het wel. Alhoewel ze van zichzelf zegt dat ze geen painslut is maar een ropeslut, ken ik niemand die kan nemen wat zij neemt. Zoals Matt Williams een aantal keren zei: "Je bent van een andere divisie." Alleen al van de geur van touw raakt ze opgewonden en zodra in bondage raakt ze in trance en wordt ze onaantastbaar. Bondage geeft haar een gevoel van vrijheid vooral als ze het erg strak zit. Pijn is aandacht; een klap met een zweep of cane is niet negatief, het is als een aai, alleen intensiever.

Naast touw is haar favoriet: handen. Handen die haar slaan in het gezicht op haar fantastische kleine tietjes, die haar grote tepels knijpen en trekken, op haar kutje slaan, die in haar kutje zitten, die haar keel dichtknijpen en ga zo maar door. Zij was ook de eerste die me heeft laten zien en begrijpen dat er subs zijn die het echt geweldig vinden om pijn te lijden.

Deze foto is uit Device Bondage, waar ik haar zo graag wilde zien, maar waar ze maar niet kwam. Toen ik er geen lid meer was kwam ze daar, in een live show nota bene. Die koop ik nog wel een keer los. Natuurlijk heeft ze rood haar en een blanke huid en natuurlijk noemen we haar (net als haar partner James Mogul) Maddie. Ze is mijn favoriet vanaf dag 1 dat ik bij Kink kwam en dat is nooit veranderd en dat zal ook nooit veranderen.

Er zijn met haar 63 shoots gemaakt op Kink, maar er zijn er nog vele meer waar ze een bijrolletje speelde, vooral bij haar partner in de Training of O. Beter dan dit is er niet; ze bereikte haar voorlopig hoogtepunt wat mij betreft althans met haar Training of O met haar eigen partner als trainer. Training die eigenlijk al een paar dagen daarvoor in de privé sfeer begon. Fantastiche BDSM en geweldige emotie.

Maddie ik hou van jou.

Terug

StarmasterX | info@starmasterx.com